Tisztelt HoReCa partnerünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy megnövekedett rendeléseink és költséghatékonyabb működésünk érdekében a következő intézkedéseket hoztuk meg:
Bemutatóterem nyitvatartása:
Hétköznap 10:00-16:00
Kérjük vegyék figyelembe, hogy a bemutatóteremben NINCS LEHETŐSÉG AZONNALI ÁRUÁTVÉTELRE, csak a termékeink megtekintése és rendelés leadása lehetséges.
Iroda és a Raktár működése és nyitvatartása:
Hétköznap 8:00-16:00
RENDELÉSFELVÉTEL
TELEFONON (06-1-799-1191, 06-70-340-9809)
WEBSHOPON (www.horecacenter.hu)
E-MAILEN (iroda@horecacenter.hu)
Minden esetben visszaigazoljuk az átvétel időpontját és csak a megadott időintervallumban tudjuk átadni a kért termékeket.
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG VÁLTOZÁS!
Budapesten belül:
Budapest területén kívül:
Az utóbbi időszakban tapasztalt megnövekedett kereslet és a hatékonyabb működés érdekében bevezetett változások célja, hogy hosszútávon még magasabb színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani Önöknek a meglévő létszámunkkal, hiszen alkalmazkodnunk kell a munkaerőpiacon bekövetkezett állapotokhoz. Ezek az intézkedések lehetővé teszik, hogy raktárkészletünket optimálisan kezeljük, és a rendeléseket pontosabban és hosszútávon gyorsabban teljesíthessük.
Kiemelten fontos számunka, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, ezért minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy az átállás zökkenőmentes legyen, és továbbra is a megszokott magas színvonalon szolgálhassuk ki Önöket.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!
A HoReCa Center csapata